تُ رنج

تُ رنج

ترنج مظلوم ترین شخصیت داستان یوسف مظلوم است...
تُ رنج

تُ رنج

ترنج مظلوم ترین شخصیت داستان یوسف مظلوم است...

مثل یه عطسه!

عشق کوتاهه...

خیلی کوتاه ....

دقیقا مثل یه عطسه...

که وقتی عطسه ت کامل و مطمئن میاد ...حالت خوبه... اما فقط برای چند دقیقه!

.

.

.

وقتی هنوز مطمئن نیستی عاشق شدی یا نه ...

از هر راهی استفاده میکنی که مطمئن شی... یا شدی یا نشدی دیگه....

اما لحظه ای که مطمئن میشی عاشق شدی...

یه حس خیلی خوب داری...

حس رضایت!

دررست مثل یه عطسه!!!

.

.

امان!!

.

.

انقدری که همیشه این دوتا کنار هم شبیهن ....عشق و عطسه...

همیشه چون عاشق نشده بودم برای درک اطرافیان عاشقم ...سعی میکردم یه عطسه رو تصور کنم!

و حس میکردم خدا این راهو و این تشبیهو برای امثال من گذاشته!

فقط همین!

.

.

پ.ن:

دلم برای همه ی دفتر های خالی ای که بهشون قول داده بودم یه روزی پرشون میکنم تنگ شده!


پ.ن:

عاقبت هر عاقلی یک روز عاشق می شود!!

و امیدوارم راه درستو انتخاب کنه...چون عطسه ی ناقص آدمو اذیت میکنه!!