تُ رنج

تُ رنج

ترنج مظلوم ترین شخصیت داستان یوسف مظلوم است...
تُ رنج

تُ رنج

ترنج مظلوم ترین شخصیت داستان یوسف مظلوم است...

گاهی بدم ...!!

گاهی بدم این را خودم هم خوب میدانم ...

اما تو خوبی و همیشه خوب میمانی....


پاییز با تمام ثمراتش یک سرنوشت رقم میزند...

زرد میکند ....

میخشکاند...

از ذروه به حضیض میکشاند و پست میکند...

زیر پای رهگذران پاییزی اش خش خش کنان خورد میشوند به کوچکترین ذره ...

خودشان هم در انتظار این چنین خورد شدنی نبوده اند...!


پاییز بلند هدف است ...

هیچ وقت بد برای ثمره هایش نمیخواهد ...

بعضی ها سهل الهدفند و بعضی نه...

انار زود به هدفش میرسد ...

برگهای زرد نه!




من هم ثمره ی پاییزم...هم سهل القیاد هم بعید!




پ.ن: آرام  ِجانم هستی ؛جانم!

به اندازه ی تمام دوستت دارم ها؛)


فقط برای آرام جانم مینویسم!



هی...تو....تمایزت را بفهم به جان دوست داشتن هایت!

کثیر یدوم!!

از عشق نمیگم....عشق روش بحثه ومعلوم نیس در اصل چی هس!!

اما از دوست داشتن میگم...

که به قول دکتر شریعتی از عشق خیلی برتره!

من دلیل این نظر دکتر شریعتی رو تو چن تا چیز میدونم ....از جمله اینکه آدم عاشق معلوم الحال نیس ...معلوم المقصد نیس...

یا همچین چیزایی...

حتا عاشقای مکتب واسوخت به فوش میکشن معشوقشونو....!!دیدم که میگم...خو اگه عاشقشی ...چرا روانی بازی درمیاری.....

از همینجا اجازه میدم  هرکی که وضعیت بالا رو داشت بهش بگید عاشق !

حالا ولش کنیم...

دوست داشتن ...

دوست داشتن مثه عشق سر دیگه ش نفرت نیست...

"که آتشی که نمیرد همیشه در دل ماست" میشه تعریف خوبی باشه برا دوس داشتن....

....

اما نکته ی اصلی حرفام اینجاست که ....

تا تجربه نشه درک نمیشه!تمام! یکفی به مدعا!

....

از ده آبان تا امروز ....نه تا الان...الان....

حدود سه ماه میگذره که دارم تجربه میکنم دوست داشتن یه عادمو...

عادم لایق!

لایقِ دوست داشته شدن!

لایقِ دوست داشته شدن از سمت حسنا!

....

خیلی حس خوبیه که با یه عادمی که دوست داری تا عاخر عمر باشی...

فکر کردن به این قضیه آرزوی هرکسی میتونه باشه....




پ.ن1:میخواستم ببینم یه مطلب متفاوت میتونم بذارم یا نه!

پ.ن2:یه رفیق دارم تا دیروز داشتم بهش مشاوره میدادم با شوهرش رفیق شه!حالا اومده بود یه حرفایی میزد که مجبور شدم بهش بگم "قلیل یدوم خیر من کثیر لا یدوم"!!:دی....هرچن منو حمید کثیر یدوم یم...اینجوری گفتم چش نخوریم!

پ.ن3:خر!؛دی

پ.ن4:علمای علم روانشناسی ثابت کرده اند که فقدان عشق بین پدر و مادر میتواند زمینه ساز بروز اختلالات روانی ای همچون پارانویید و اسکیزوئید در کودکان شود!